Strona główna

czwartek, 4 lutego 2010

Stop patentom na oprogramowanie

System patentowy jest nadużywany, aby ograniczać kon­kurencję, przynosząc korzyści nielicznym i blokując innowacje.

W licznych poważnych naukowych i ekonomicznych opracowa­niach uzasadnia się, dlaczego należy wyeliminować patenty na oprogramowanie.

Z łatwością można się znaleźć w sytuacji nieświadomego naruszyciela patentu programistycznego.

W USA każdego roku traci się miliardy dolarów na spory sądowe o patenty programistyczne i nie są to tylko spory między producentami oprogramowania. Oskarżona może zostać dowolna firma - tylko dlatego, że ma stronę internetową.

stopsoftwarepatents.eu petition banner
Podpisz petycję

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chętnie używam różnego rodzaju oprogramowania i jestem zdania, ze jest ono dziś niezbędne w przypadku zarządzania firmą. Tym bardziej jak czytałam o systemie ERP https://www.connecto.pl/system-erp-do-zarzadzania-firma/ to myślę, że jest on najbardziej doskonałym systemem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego warto korzystać z rekomendowanych systemów, a takim jest oprogramowanie Ready_™ Wdrożyłam ten system kilka lat temu we własnej firmie i jestem w pełni usatysfakcjonowana z tego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...