Strona główna

niedziela, 14 września 2008

Tańczenie tango argentino

Ucząc się tańczyć tango argentino
mężczyźni stają się bardziej męscy,
a kobiety bardziej kobiece.

Nie pamiętam, czy gdzieś to przeczytałem bądź usłyszałem. Wydaje mi się, że sam to wymyśliłem. Powiedziałem to kilku tańczącym znajomym (obojga płci). Wszystkim się podobało. Niektórzy nawet po pewnym czasie mówili, że przemyśleli to i doszli do wniosku, że to zdanie nie tylko fajnie brzmi, ale przede wszystkim jest prawdziwe.

Możecie sobie pomyśleć, że to tylko taka reklama tanga napisana przez gościa, który prawdopodobnie jest fanem tanga. Może nawet, o zgrozo ;-), sam go tańczy!

No cóż, jest prosty sposób aby się przekonać, czy mam rację. Spróbuj zacząć tańczyć. Najlepiej zapisz się na jakiś fajny kurs tanga argentyńskiego. Po kilku miesiącach (zazwyczaj zajęcia są tylko raz w tygodniu przez godzinę) przekonasz się czy mam rację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...