Strona główna

sobota, 1 listopada 2008

Piękno kobiety

Spotkałem jakiś czas temu pewną kobietę. Nie chodzi mi o intymne spotkanie. Ot, po prostu znajoma. Trudno mi określić jej wiek. Sądzę, że ma mniej więcej 35 lat. Jest ładna. Gdy się uważniej przyjrzeć, widać trochę, że już nie ma 18 lat. Dziwne trochę, że taka ładna kobieta, a najwyraźniej jest sama.

Po pewnym okresie znajomości zauważyłem, że ona przy każdej możliwej sytuacji zerka w lusterko. Przegląda się gdzie tylko może. Najpierw pomyślałem, że po raz pierwszy w swoim życiu spotkałem prawdziwego narcyza. Po nieco dłuższej znajomości coraz bardziej wydaje mi się, że ona po prostu walczy z upływem czasu, że to ze strachu przed zębem czasu czuje potrzebę ciągłego sprawdzania, czy nadal jest tak atrakcyjna jak kiedyś, czy nadal przyciąga wzrok mężczyzn.

Żal mi jej trochę. Nie zrozumiała prostej rzeczy: jest tylko jeden sposób, żeby kobieta zachowała urodę do końca swoich dni. Trzeba znaleźć odpowiedniego mężczyznę. Trzeba go w sobie rozkochać, ale też samej się w nim zakochać. Trzeba dbać, żeby ta wzajemna miłość trwała, pielęgnować ją. Wtedy zamiast w lustrze powinna się przeglądać w jego oczach. W jego oczach zawsze będzie piękna.

Innego sposobu nie ma. To takie proste, a takie trudne zarazem...

2 komentarze:

  1. To nie takie proste jak piszesz. Każdy z nas ma kompleksy, a one mają ogromny wpływ na to jak się zachowujemy. Czas szczególnie dla kobiet nie jest łaskawy.
    Każda kobieta będzie szczęśliwa wiedząc, że mimo upływu czasu jej ukochany uważa ją za piękną. Ale to nie spowoduje, że sama będzie się piękną czuła.

    OdpowiedzUsuń
  2. W jego oczach będzie piękna, bo on będzie widzieć jej duszę, a nie tylko ciało.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...